Blogunuza Facebook Hayran Kutusu Nasıl Eklenir


Facebook hayran kutusu

Daha önceden Blog’ uğunuza  bir Facebook hayran sayfası açtıysanız bu uygulamayı kendi blog’ uğunuza taşıyabilirsiniz.Blogunuza gelen ziyaretçilerinizin facebook sayfanıza üye olabilmelerini sağlamanın en kolay yollarından biridir.

Buradan  Facebook hesabınızla giriş yapıyoruz. 

Aşağıdaki resimde görülen ayarları anlattığım şekilde uygulayacağız.

Facebook hayran kutusu

Facebook  Sayfası URL yazan yere; daha önceden oluşturduğunuz  sayfanıza gidiyorsunuz. Sayfanızı açıp en üstte araç çubuğuna bakınız, orada benim sayfamdan verdiğim  örneğe göre sizin sayfa ID numaranız link şeklinde gözükmektedir.

Sayfa numarası id

Örnek benim sayfa linkim.:

https://www.facebook.com/pages/Guney59-Paylas/294588730555275
Sayfada gerekli ayarlarınızı yaparak kodu alın yazan yere tıklıyoruz.

İframe kodu

İframe yazan yerdeki kodu komple seçip kopyalayalım. Blogunuzda tasarım> Yerleşim> Gadged ekle Tıklıyoruz. Açılan penceredeki HTML/Javascript ekle yazan seçeneğe tıklayıp uygulama sayfasından kopyaladığınız kodu açılan yeni pencereye yapıştırıp kaydedin.  Resimde gösterilmektedir.

Facebook hayran kutusu

Gadged içerisindeki kodlardan genişlik ve yükseklik ayarlarını blogunuza göre tasarlayabilirsiniz.

Yaptığımız işlemlerin sonunda Facebook hayran sayfanız aşağıdaki resimdeki gibi görülecektir.

Facebook hayran kutusu

12 Replies to “Blogunuza Facebook Hayran Kutusu Nasıl Eklenir”

    1. Merhaba, Blogunuzu inceledim.Uygulama tamamlanmış ve çokta güzel olmuş.App İd numaranız 226636400737880 , sayfanıza refarans vermiş zaten.Sorun gözükmüyor.Ayrıca geç cevap yazdığım için özür dilerim.İşlerim dolayısı ile bir kaç ay bakamadım.20 gün daha herhalde bakamayacağım.Tekrar görüşmek üzere.Saygılar..

      Beğen

  1. merhaba bloğuma facebook hayran kutusu ekledim ama yanlışlıkla sildim.tekrar aynı yolları izleyerek yüklemek istiyorum ama devamlı hata veriyor.ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler

    Beğen

    1. Merhaba Dilek Hanım;
      Yorumuz için teşekkür ederim.Ayrıca geç cevapladığım içinde özür dilerim.İnsanlara yardımcı olmak hayatımın bir parçasıdır zaten.Bana yaptığınız uygulamayı adım adım anlatırsanız çok daha fazla yardımcı olmaya çalışırım.Hatayı hangi konuyu yaparken alıyorsunuz ?Biraz detaylı ve sitenizin linkini verebilirsiniz.Görüşmek üzere.

      Beğen

    2. Dilek hanım merhaba.Yorum için teşekkür ederim.Yükleme yapmıssınız ancak tekrar hata vermemesi lazım.İzlediğiniz yolda bir küçük atlama yapmış olabilirsiniz.Hatayı hangi konumda verdiği hakkında açıklama yazarsanız, memnuniyetle yardımcı olabilirm.Kod eklemede hata yapıyor olabilirsiniz.Konu hakkında bilgi vermenizi bekliyorum.Saygılar..Görüşmek üzere..

      Beğen

    1. @gülşen; Hanım kodları tekrar kopyalayın. İframe yazan kısımdaki kodu kullanın lütfen.Çıkmaması için bir neden yok.Blogunuzda çıkmıyorsa bilgisayarınızdaki eklentilerden kaynaklanan bir neden olabilir.Blogunuzun linkini bırakabilirseniz inceleyebilirim.

      Beğen

  2. Adnan bey, lutfen bana da yardim edin, teknik konularda gercekten bilgisizim, begeni sayfami defalarca denememe ve her adimi belirtildigi gibi yapmama ragmen tablo gorunmuyor..nerede hata yapiyorum acaba?

    Beğen

    1. neslihan t. Hanım Merhaba;
      Facebook da sayfa açtınız kabul ediyorum ve devam ediyorum.
      1.Facebook sayfanıza tıkladınız
      2.Sayfa URL’sini tarayıcıdan kopyayın
      3.Yukarıda verdiğim buradan kelimesine tıklayın
      4.Açılan pencerede Facebook sayfası URL’si yazan yere facebook sayfa URL’sini yapıştırın
      5. Sayfa genişlik ayarlarınızı tamamlayın ve kodu al tıklayın
      6.İframe koduna tıklayın kararır olduğunda kopyalayın blogunuza giriş yapın
      7.Yerleşim > Gadget ekle tıklayın
      8. HTML/JavaScrip yazan gadgeti bulun
      9. Gadget içine yapıştırın ama oluştur veya nasıl görülüyor diye bir yere tıklamadan kaydedin.Görülmemesi için bir neden olamaz. Şu anda acaba facebook ayarlarımı değişti diye baktım ama değişmemiş aynı.
      Yine olmazsa Blog ayarlarınızı kontrol edin. Blog ayarlarınızı nasıl kontrol edceksiniz.
      verdiğim linkten bakın lütfen.
      http://guney59.blogspot.com/2012/03/bloggerda-yeni-kurulan-blog-ayarlar.html
      Bu diğer blogumun linkidir.Bana aittir.çekinmeyin.Sorun çıkarsa tekrar görüşmek için
      farklı bir email veriyorum. adnan.guney59@gmail.com
      Wordpress mailim direk msn kayıtlı olduğundan ve geç baktığımdan sorunuzu hemen cevaplayamadım kusura bakmayın.

      Beğen

  3. gunaydin Adnan bey..ben size google + a yeni katildigim icin benim blogumun ilgisini cekebilecegi insanlara (turk ) nasil ulasabilecegimi sormak istedim..daha once de sorular sormustum itinali yanitlariniza cok da onem vermedigimi sadece istedigim seye odaklandigimi dusundurttu size bazi seyler..ben yorumlar bolumune bakmaya calistim ama bakamadigim diger seyler gibi sag taraftan birsuru oklar firliyor ve ilk gorunen yarim sayfa disinda ben asagi inemiyorum ok isaretini bloke ediyor o buttonlar 😦 ya da ben zaten cok beceriksiz oldugumu soylemistim ben beceremiorumdur…yoksa bana ekstra faydasi olacagina inandiginiz seylere neden itimat etmeyeyim…google plas bana cok iyi fikirmis gibi geldi facebook disinda yeni insanlara ulasmak konusunda..ama kisilere baktigimda hep kitle olarak ilgi duymayacak kesim ve pek cok yabanci goruyorum, ama arkadasimin bloguna baktigimda tipki facebook taki gibi turk ve normal insanlara rastladim..onlarnera nereden ulasabilirim bu kitleyi nasil olusturabilirim acaba?

    ve daha once erdiginiz linkleri neden okuyamiyorum bu konuda aydinlatirsaniz cok sevinirim…

    tesekkurler…

    Beğen

    1. @delikiz
      Merhaba ; Anladığım kadarı ile sizin dns ayarlarınızda problem var.Benim bloguma baktığınızda mı oklar çıkıyor.Tam anlayamadım.Birde anlatığınız konu sanki virus uyarısı gibi. Yoksa hiçbir bilgisayarda bu tepkiler olmaz.Virus proğramı kullanıyormusunuz bilmiyorum.Bu konuda net olmak lazım.Demo bir proğramsa kaldırın ve verdiğim linkten bu ücretsiz proğramı kurun.
      http://guney59.blogspot.com/2013/03/avast-8-ucretsiz-antivirus-program-indir.html
      Google Plus da Google Follows başlıklı gadgeti kurun.Bu google izleyicilerdir.
      http://guney59.blogspot.com/2012/12/google-follewers-cevreler-gadgetinizde.html?max-results=10
      Bilgisayarınıza Google Chrome kurun okumanız lazım.Windows 7 mi yoksa xp mi kullanıyorsunuz.
      DNS ayarları için bu linke bakın lütfen nasıl kurulduğu anlatılıyor.Sorun devam ederse madde madde yazarsanız dah güzel yardımcı olmaya çalışırım. GÖrüşmek üzere.
      http://guney59.blogspot.com/2013/01/google-dns-ayarlar.html?max-results=10

      Beğen

UNUTMAYIN! YORUMLAR DİĞER KULLANICILARA YOL GÖSTERİR

