YouTube Müzik Çalar Gibi Nasıl Kullanılır


YouTube

YouTube büyük Video Sosyal Paylaşım ağlarından biridir. Dünya üzerinde milyonlarca insana video zevkini yaşatır.Sizlerle YouTube’un farklı bir yönünü paylaşmak istiyorum. Bu paylaşım sitesini bir müzik kutusu gibi izlediniz mi ?
Eminim izlememişsinizdir. Belki izleyenler vardır. Ancak Çok fazla olduğunu tahmin etmiyorum. İzlemeye başlamadan önce kısa bir açıklama yapmak isterim. 


Şu anda Dinamik blogda menü eklemek nerede ise kısıtlanmış. Ama bunu bir şekilde aştım, ve şu anda yukarıda menü kısmında “YouTube Müzik Box” başlığı ile paylaşıma açtım.


En çok sevdiğim tarafımda zor olan işlerin çözümünü bulmaya çalışmam. Her ne kadar zor olsada sonunda %80 çözüyorum. Çözüme ulaşmak günlerimi alsada, çözdüğümde bana verdiği şevki anlatmam mümkün değil.

Sizleri fazla meraklandırmadan “YouTube Müzik Box” kutusunu açmak için menüdeki bağlantıya tıklamanızı istiyorum. Açılan sayfada kutuya “Search Youtube  here” bir şarkı ismi yazın ve sonucu görün.
Beğenileriniz benim için çok önemlidir. Lütfen bir küçük yorum yazarak bunu ifade edin.


İyi seyirler dilerim..

 

UNUTMAYIN! YORUMLAR DİĞER KULLANICILARA YOL GÖSTERİR

